Friday, March 12, 2010

Hanya Aku~Aku dan Aku Sahaja Yang Tahu ..

Yang tak tahu??? hehe .. pape jela.. ari isnin ni cadang nk jumpe ckgu fiza ker ustaz asri ker .. tapi kekadang malu gak nak datang sekolah balik ni.. nk jumpe sume cecikgu yang penah mengjar aku dr form 1 smpi ler f5 .. banyak betol jasa semua cikgu yang pernah mengajar aku dulu ....

Tanpa cikgu siapalah aku ... tapi dengan adanya perasaan yang macam ni dlam hati segalanya berjalan dengan tidak lancar sekali. Ada kalanya apa yang telah aku rancang an akan terbatal secara automatic oleh hatiku sndiri .. mcm mane nk ubat yek??? ntahla... hanya mampu berserah ..

Macam2 tengah pikir sekarang ni .. sambil tengah pikir datang pulak pelbagai masalah yang cuba merantai minda dan hati aku dari cuba membuat keputusan yang sewajarnya. Adakalanya aku terantai juga akhirnya.. tapi selalu jgak buat keputusan salah ni .. tak kan nak ikut hati dan perasaan je tanpa menggunakan akal yang waras?? tak boleh tak boleh ..

Kalau macam tu kene la banyak insaf dan muhasabah kan diri aku ni agar terus kuat dan gagah untuk menjalani liku-liku hari yang semakin mencabar ni ..

WAAAAAAARRRR!!!!!

SEDEEEEEEEYYYYYYYYYYY!!!!

ARGHHHHHHHH!!!!!

KENPA MACAM NIIIIIIIIIIIIIIIIIIII???????????

KUANG KUANG KUANGGGGGGG!!!!!

0 comments:

Post a Comment